کمپانی گوگل یک ویدئو منتشر کرد و در آن به ارائه توضیحاتی درباره نحوه به کارگیری یک رایزن و مشاور سئو پرداخته است.

گوگل در صفحه Help یک ویدئو قرار داده و در آن به بررسی و تحلیل چرایی نیاز به خدمت گرفتن یک گروه و یا مشاور سئو پرداخته که نسبتا توضیحات کاملی به نظر می آید. در این ویدئوی 11 دقیقه ایی کاربران را وارد سفری می کند تا با فرایند سئو آشنا شده و آن ها را به همکاری و یا مشاوره با یک مرکز سئو ترغیب کند.

در این ویدئو به کاربران گفته می شود که چه دیدگاهی داشته باشند ؟ چه سوالاتی بپرسند ؟ و هم چنین موردهای تهدید و فرصت هم برای آن ها توضیح داده شده است. خانم مایل اوهای در ویدئو به خوبی یک اجرای قوی و دقیق داشته اند و به بهترین روش اطلاعات را در اختیار کاربران قرار داده اند. نحوه ارائه طبقه بندی و دسته بندی شده داده ها توسط خانم اوهای مورد توجه بسیاری از سئوکاران قرار گرفته است و می تواند یک الگو برای گروه های سئو باشد. ایشان بیش از 11 سال است که به عنوان یک توسعه دهنده برنامه ها فعالیت می کنند.

این سه دسته بندی در ویدئو ارائه شده است :

. انجام یک مصاحبه دوطرفه با پتانسیل های موجود سئو ، بررسی کنید که آیا در نظر یکدیگر و نوع ارتباط تجارتی جذابیتی وجود دارد.

. چک کردن رفرنس ها و مراجع آن ها

. درخواست بازرسی جستجویی و تکنیکال