دوستان عزیزم، همانطور که می دانید گوگل تقریبا هر شش ماه یکبار به سراغ وبسایت شما می آید و آن را به صورت کلی بررسی می کند. بنابراین علاوه بر سئو سایت برای ایجاد ترافیک و بالا بردن رنک سایت در گوگل، باید به موارد دیگری نیز توجه کنید. در واقع شما باید نکاتی را رعایت کنید که بتوانید به وسیله آن کاربران را جذب کنید. زیرا همان طور که اطلاع دارید بنای گوگل برای رتبه بندی سایت، کاربرپسند بودن آن است و همواره گوگل اعلام کرده است که سایت خود را برای کاربر بسازید نه برای گوگل …

کلید هر کسب و کار موفقی در اینترنت، وبسایت آن است. بنابراین من در این مقاله نکاتی را برای بهتر و جذاب تر شدن وبسایت بیان خواهم کرد که می تواند به افزایش کلیک سایت و ایجاد ترافیک بیشتر کمک کند.

قرار دادن پاداش یا جایزه

اگر در وبسایت خود برای بازدیدکننده پاداش یا جایزه ای در نظر بگیرید، باعث می شود که حس خوبی در او ایجاد شود. همچنین این مسئله کمک می کند که آن ها راحت تر ایمیل های خود را در اختیار شما قرار دهند. همانطور هم که می دانید هر ایمیل جدیدی که دریافت می کنید در واقع یک مشتری بالقوه را بدست آورده اید.

ویدئوها، کتاب های الکترونیکی، راهنمایی و مشاوره و همچنین آموزش از جمله مواردی هستند که باعث می شوند مخاطبان به وبسایت شما توجه ویژه ای داشته باشند. علاوه بر این، قرار دادن پاداش یا جایزه به شما کمک خواهد کرد که تعدادی بک لینک با ارزش از وبسایت ها و فروم های مختلف بدست بیاورید. در نهایت قرار دادن پاداش یا جایزه برای بازدیدکننده شانس شما را برای اینکه بتوانید محصولات خود را به او بفروشید بیشتر می کند.

نکته ای که باید در این بخش توجه کنید این است که پاداش یا جایزه ای که در نظر می گیرید باید ارزشمند باشد تا بازدیدکننده حس برنده بودن را پیدا کند.